martes, 27 de noviembre de 2012

EFT / TAPPING: El poder del Tapping en Sustitución, una Técnica Avanzada

El Tapping en Sustitución es una Técnica Avanzada que permite ayudar a distancia.
Se utiliza generalmente, para tratar problemas que afectan a personas hospitalizadas, convalecientes o impedidas.
También en caso de que la persona a tratar no se halle presente, ya sea porque está en otro lugar o porque desconoce el procedimiento de EFT.
Tapping para Atraer al Dinero
Tapping para Atraer al Dinero
El Tapping en Sustitución es el que se aplica en animales y con los niños, cuando utilizan el osito o cualquier otro elemento que los represente.
En la clase pasada del curso de EFT, tuvimos la oportunidad de practicar esta técnica y una de las compañeras fue más allá de lo que el Tapping en Sustitución acostumbra a generar; UNA CONEXIÓN SUMAMENTE PROFUNDA CON LA PERSONA QUE SE HALLA A LA DISTANCIA. UN SENTIMIENTO DE AMOR, PAZ, GENEROSIDAD Y ENTREGA MUY ESPECIAL.
Tapping para Atraer al Dinero
Para mí, el Tapping en Sustitución es la técnica de Tapping por excelencia. Acostumbro a llamarla: "Mi preferida".
A cuántas personas podríamos ayudar si la aplicáramos con más asiduidad?
Cuántas discusiones se evitarían usando el Tapping en Sustitución, si supiéramos qué siente, necesita o quiere la otra persona?
Cuántos contratos, negocios y pactos se firmarían con éxito si previamente, aplicáramos el Tapping en Sustitución?
Cuánto amor podríamos expresar a través de esta herramienta, conectándonos más profundamente con aquellos que no nos escuchan o comprenden?
Personalmente, cada día que la practico me sorprendo más y siento cómo capacidades dormidas de mi cerebro se van ampliando.
Hay reportes de experiencias similares en EFTMX.com y hoy, Martha, una compañera de clase, tuvo la posibilidad de abrirse a una de ellas.
Gracias, Martha, por compartir tu canalización y videncia con todos nosotros.


Hola, a tots i a totes,

Ahir per mi va ser un dia molt bonic. Era 22 un número mestre i l'essència pel Tarot.
Fa molt anys que medito i treballo amb llum però mai havia tingut una visió tant clara i real d'un fet aliè a mi com ahir. Del que no sabia res, no coneixia res.
A la classe de Tapping amb l'Alejandra al Centre Cívic Sant Joan varen treballar el "tapping de substitució" i vaig poder veure... sí...sí... veure al pare i la feina d'una de les companyes. Va ser molt bonic poder-la acompanyar, sentir què li passava al seu pare perquè ella pogués donar-li un cop de mà .... La llum m'acompanyava. Vaig sentir molta pau. I quan jo li feia preguntes a l’Esther i li explicava coses eren com jo les havia vist. I l'Esther estava corpresa i al·lucinada, i jo pensava -sí, que veig... sí, que veig-  és possible connectar amb altres persones.
Jo vaig veure un home que treballava de mecànic i duia una bata blava, una taula, papers... preocupacions.... i era així....
El meu procés personal va començar a l'any 1997 amb el primer nivell de Reiki i les primeres Fors de Bach. No sempre ha estat fàcil, però avui estic contenta i agraïda.  I em sento molt acompanyada. Començo a confiar en mi i a sentir que una altra manera de viure la vida és possible.
El tapping és una eina molt potent per ella sola i unida a altres tècniques com visualització, Reiki, o la Sanació energètica es multipliquen els seus efectes, perquè es treballa a l'uníson cos i ànima; present i passat i es projecta futur. Així ho sento jo. Les connexions cerebrals trencades es tornen a connectar, desmuntant les creences negatives que les havien trencat, i com un puzle de nou tot comença a agafar forma. El cervell i l'ànima tornen al seu estat natural i sa.
L'Amor és l'energia més poderosa que tenim, traspassa les barreres de l'espai i del temps. La Fe en l'Amor és imprescindible per no defallir. La intenció ha de ser clara, i per molt dur que sigui el camí no perdre de vista la nostra estrella polar.
Gràcies a totes les persones de la meva vida que han fet possible el Regal d'ahir.
Rebeu una forta abraçada des del cor,

Martha